בר מצווה – האירוע המשמעותי והמרגש בחיי נער

בר מצווה הוא האירוע מרגש במיוחד  בחיי נער צעיר, אשר מתרגש, מחכה ומתכונן לאירוע זמן רב.

לרוב בנוסף לעליה לתורה, חוגגים אירוע בר מצוה באולם אירועים הכולל קייטרינג ותזמורת, אליו מזמינים את המשפחה המורחבת והחברים של ילד הבר מצווה. ההורים והנער הנרגשים לקראת האירוע צריכים לטפל בהרבה דברים לקראת האירוע, ולעתים שוכחים להתעסק בעניינים הקשורים לעיצוב וקישוט מקום האירוע.

לאירוע כזה כמובן מביאים צלם כדי להנציח את רגעי האושר

כדי שאחר כך נוכל לשבת על הספה בבית ולחזור לרגעים היפים 

כדי שהאולם יראה מרשים ונוצץ ומתאים במיוחד לארוע שלכם אנחנו בוואו בלון ממליצים על עיצוב האולם בבלונים האולם כולו יתעטף בצבעוניות חגיגיות ושמחה,

כמובן שהכל בהתאם לתקציב שלכם ולטעמכם האישי במחיר אטרקטיבי זול ומשתלם.

בוואו בלון  מתמחים בעיצוב בלונים בעיצובים ייחודיים אשר מעניקים שמחה לבחור הבר מצוה ולכל המשתתפים.

בלונים לבר מצוה יכולים לכלול עיצוב של האולם כולו, עם שער כניסה או עמדת צילום מפוארת  עשירה בבלונים למזכרת שלא תישכח, סידורי שולחן עשויים מבלונים קטנים או גדולים המוצבים על כל שולחן, בלונים עם הספרות 13 במגוון עיצובים וסגננות , בלוני הליום בצבעים אשר ילד הבר מצוה אוהב פזורים ברחבי אולם האירועים ועוד.

ניתן גם להזמין בלונים לבר מצווה עם דמויות הכוללות דמות של נער בר מצוה. אתם מוזמנים לצפות במוצרים שלנו ולבחור מתוכם עיצוב ייחודי עבור השמחה שלכם. אנחנו בואוו בלון עושים הכל שתהיו מרוצים ושמחים באירוע שלכם. התקשרו אלינו והזמינו עכשיו בלונים.

אז קדימה. וואוו בלון מעצבים ומרימים בר מצוות באיזור הקריות- קרית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית חיים קרית שמואל וקרית ים. וכמובן ברכסים נשר וחיפה. עיצובי בלונים מהממים ועדכניים וכולל שירות משלוחים.