סידור בלונים לחדר

זה לא סוד שעיצובי בלונים כובשים את העולם כולו ואת ארצנו הקטנה בסערה. אין מה לעשות אנשים פשוט עפים על בלונים!

אפשר לראות את זה בכל מגזר – אצל דתיים, חילונים, חרדים, יהודים ולא יהודים, כולם אוהבים לתת ולקבל עיצובי בלונים.

תחום עיצובי בלונים תופס תאוצה אדירה ומה שהולך היום זה לא הבלוני הליום הפשוטים שהיו פעם. מה שהולך היום זה עיצובי ספרות מבלונים, עיצובים אורגנים מבלונים, בלונים עם כיתוב אישי, בלון הפתעה ועוד.

וגולת הכותרת היא – סידור בלונים לחדר.

המקום הטבעי שמקשטים זה חדר השינה של חתן או כלת השמחה. ככה הוא מגיע הביתה בסוף היום וממש מתעלף כשהוא רואה את כמויות הבלונים המטורפות שנופלות עליו מכל מקום.

יש כאלה שמעדיפים לקשט את מקום העבודה או המשרד וככה שעל הבוקר חתן יום ההולדת מקבל אנרגיות טובות ומתחיל את היום על רגל ימין.

יש כאלה שלכבוד יום ההולדת או יום נישואין מזמינים חדר בבית מלון או בצימר ומקשטים אותו מראש בהמון המון בלונים ועיצובים מעניינים מבלונים.

עיצוב בלונים לחדר שינה

ממה מורכב סידור בלונים לחדר?

בדרך כלל סידור הבלונים לחדר מורכב מ 2-3 עיצובי בלונים בינוניים למשל סידור בלונים של ספרות או סידור בלונים עם כיתוב אישי, כ-20 בלוני הליום שחלקם בלונים חלקים וחלקם בלוני מיילר או בלונים מלאי קונפטי, בלונים חלקים מנופחים באוויר שזרוקים בכל מקום בחדר.

את הצבעים של הבלונים יש להתאים אחד לשני וגם לאופי האירוע. למשל לסידור בלונים ליום נישואין מזמינים בדרך כלל בגווני האדום לבן ואילו לסידור בלונים לבת מצווה מזמינים בצבעי הגולד רוז. לאוהד שרוף של מכבי חיפה נעשה עיצוב בלונים בצבעי ירוק לבן ונשלב בלונים בצורת כדורגל וכמובן בלונים של מכבי חיפה ואולי נעשה אפילו דמות של שחקן כדורגל מבלונים!

בלונים בעיצוב לב

איפה עושים סידור בלונים לחדר?

אפשר לעשות סידור בלונים לחדר באופן עצמאי. בלונים אפשר להזמין מספקים שונים ברחבי הארץ או לקנות דרך חנויות ברשת.

כמובן שבשביל לעשות את העיצובים צריך ללמוד איך לעצב עיצובי בלונים בקורס לעיצובי בלונים.

אם את מסתבכים ולא יודעים איך לעשות את זה או שסתם אתם רוצים שייצא לכם סידור בלונים מטורף ומושקע ככה שיקיר לבכם ישמח עד הגג – צרו איתנו קשר מייד!

אצלנו בוואוו בלון – חנות בלונים באזור חיפה והקריות נשמח לתת שירות ולהדריך אתכם איך לעשות סידור בלונים מושלם לחדר.

כמה עולה סידור בלונים לחדר?

כמובן שהמחיר מאוד משתנה לפי נפח הבלונים וסוג העיצובים אבל אפשר לומר שהמינימום לסידור בלונים סביר ושמח הוא כ-300 ש"ח. במחיר ממוצע של כ- 500 ש"ח אפשר לקבל סידור בלונים מכובד. וב1000 ש"ח לקבל סידור בלונים מטורף עם כל הפינוקים!

רוצים הצעת מחיר שווה ומשתלמת לסידור חדר בבלונים? צרו איתנו קשר

אנחנו עושים סידורי בלונים בכל איזור חיפה והקריות בשמחה ובאהבה. להזמנות – 0527673162